вторник, 9 август 2011 г.

За болницата

В България хейтването винаги е било на голяма почит, така че ми се струва подходящо да кажа няколко добри думи за Пирогов.
Никога не съм ходил в спешното, но съм чувал някакви ужасяващи истории. Предполагам, че може и да са верни.
Аз видях няколко наистина модерни и чисти кабинети. Видях стаите на четвърта хирургия. Всичко е ремонтирано. Стените са чисти. Наскоро боядисани. Има телевизори, но за да вземете дистанционното трябва да оставите депозит 20 лв.
Операционната, в която бях, изглеждаше като по филмите. Все едно гледах Д-р Хаус или Анатомията на Грей. Всички доктори и сестри са готини. Не е имало някой да ме погледне на криво просто така. Предполагам, че на санитарката не и е било много весело, когато скокнах през нощта, за да пикая и тя трябваше да събуди сестрата, но въпреки това и двете бяха мили.
Много хора, ако решават къде да се лекуват, биха предпочели ВМА или Александровска. Но, ако става дума за хирургия, мисля, че Пирогов е много добър вариант. Особено след като са го ремонтирали. Само трябва да имате късмета да не се паднете в стая с някой крещящ :-).

1 коментар:

  1. Не само в София има болници на световно ниво. Всичко описано за Пирогов, аз го изпитах в болница-Тракия-парк в гр. Стара Загора. При това, с някои допълнителни екстри. Цена за телевизор никой не ти иска, а и стойността на лапароскопската ми операция е чувствително по евтина от описаните софийски. В стая бяхме по двама човека, хигиената е супер, ползва се самостоятелен санитарен възел, а безшумен климатик поддържа постоянна температура, както през деня, така и през ноща. Останах възхитен от обстановката. Обслужването е безупречно.

    ОтговорИзтриване