събота, 6 август 2011 г.

Преди операцията

Три седмици преди операцията настинах. Болеше ме гърло и лимфните ми възли бяха направо гигантски :-). Бях се уплашил сериозно и даже ходих при зъболекарката ми, за да провери дали нямам болен зъб от тази страна.
В крайна сметка проблемът се реши с мултивитамини и мед. Така че за всички, на които им предстои операция, ако смятате, че не ви достигат витаминки, добре е няколко седмици по-рано да започнете да пиете.

За да ти направят операция в България ти трябва направление номер 7 от личния лекар. С това обаче не се приключва всичко. Нали знаете, че в конституцията пише, че имаме право на "безплатно ползване на медицинско обслужване". Е да, ама това не включва консумативите. От работа имам и медицинска осигуровка от частен фонд. В стандартния си пакет те също не покриват консумативите.
За мен цената на комплекта за лапароскопска операция не е някакъв огромен разход, но, ако имате деца, изплащате ипотека или просто заплатата ви е 400-500 лв,, бъдете готови за сериозен финансов шок.

Няма коментари:

Публикуване на коментар