сряда, 10 август 2011 г.

Основни упражнеия

Намерих източника на видео клиповете за core training на Кърк Викърс. Там, в плейлиста са подредени така, както е решил автора. До някъде неговата идея за трудността на упражненията съвпада с това, което аз усетих, докато ги пробвах.

В случай, че някой не е наясно какво се има предвид като core на английски, чичо Кърк е дал подробно обяснеие. Ако някой някога прочете този блог и има предложение за превод на български, ще съм му благодарен.


В общи линии казва, че the core включва мускулатурата между горната част на бедрата и долната част на гръдния кош. Очевидно това са мускулите, които поддържат тялото ни изправено и стабилно.

Ето и няколко основни упражнения:


Това упражнение е уникално. Мислех си, че е за пенсионери и ще е пълна загуба на време, обаче като се опитам да задържа крака си във въздуха за минута, накрая наистина започвам да чувствам напрежение. Ще трябва да го пробвам с по 5 минути на крак.


Това може би трябва да се нарича повдигане на таза от лег, въпреки че идеята е да няма повдигане във въздуха, а просто долната част на гърба да опре плътно в земята. Струва ми се лесно упражнение, но добра подготовка за следващите.



Това, последното упражнение ми харесва най-много до момента. Сигурно, защото ме затруднява най-сериозно. Кръста ми постоянно се отлепя от земята.

Това е за сега. Започвам да правя тренировки за the core. Когато стигна до по-трудните упражнения ще напиша коментар и за тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар