вторник, 9 август 2011 г.

Превръзки и прибиране вкъщи

Изглежда има специални лепенки за лапароскопска операция. И, ако искате да можете да се къпете през първите 3 дни след операцията, ще ви трябват специални водоустойчиви лепенки за лапароскопска операция. Лепенките, с която ще излезете от операционната, най-вероятно няма да са водоустойчиви. Поне при мен беше така.
Предполагам, че е въпрос на хигиенни навици и на това, колко скапани се чувствате след операцията, но аз имах нужда да се изкъпя на следващия ден. Ако мислите, че можете да изкарате 3 дни без да се мокрите, сигурно можете да минете и без водоустойчивите лепенки. Иначе се продават в аптеките. Само гледайте да не ви дадат лепенки за порязан пръст или протрита петичка :-). Те не вършат работа.
Малко преди да си тръгна от болницата ми донесоха лепенките и една много мила сестра ми ги залепи.

Сега, когато си тръгвате от болницата, е добре да има някой с вас. Аз можех да ходя и предполагам, че можех да се прибера и съвсем сам, но това е риск, който не си заслужава да се поема.

Няма коментари:

Публикуване на коментар