вторник, 9 август 2011 г.

Операцията

И така стигнахме до момента, когато лежах на една носилка и чаках да ме закарат в операционната. Запознах се с анестезиоложката и няколко сестри. Оказа се, че трябва и да ме обръснат.
Преди да тръгна към болницата предвидливо се бях избръснал, но явно не където трябва. При мен трите отвора за инструментите и камерата са на нивото на пъпчето, така че целият ми корем е трябвало да е гладко избръснат. Момичето, което ме обръсна, наистина се стараеше, но в старанието си ме надра на доста места. Така че, ако ви предстои операция, попитайте къде трябва да сте обръснати и го направете вкъщи.
Сега, от тук нататък историята не продължава много, защото ме вкараха в операционната. Говорихме си малко със сестрите и анестезиоложката. Тя ме попита колко тежа и горе-долу това е последното, което си спомням.

Няма коментари:

Публикуване на коментар