събота, 6 август 2011 г.

Предистория

Моят случай е малко нетипичен по отношение на симптомите и за това не съм сигурен кога точно съм се контузил. Изглежда повечето хора напипват нещо като бучка или подутина на мястото, където е хернията. При мен нямаше такова нещо.
Най-вероятният момент, когато съм се получил хернията е по време на тренировка с тежести.
Преди около 7 години се бях ошишкал. Бях качил 20 килограма и животът ми беше станал доста труден. Успях да сваля 10 от тях като просто си регулирах храненето и след това ентусиазиран от постигнатите резултати реших да започна фитнес тренировки. Първоначално тренирах вкъщи, а след това започнах да ходя в зала, защото там имаше оборудване.
Четях много статии, интересувах се и гледах да изпълнявам правилно всички упражнения. Следвах и наставленията на инструкторите в залата. Нямам обяснение защо и как точно съм се контузил.
Знам единствено, че в някакъв момент започнах да чувствам тъпа болка отдясно, в слабините и веднъж като ходих на уролог заради друг проблем му казах за това. Той провери и каза, че слабинният ми канал е разширен и е добре да ме види коремен хирург. Каза, че може да имам херния.

Между момента, в който започнах да имам неприятни усещания в слабините и момента, в който ме диагностицираха с херния има цели 4 и половина или 5 години. Хернията в нито един момент не ми е създавала някакви сериозни проблеми, които да пречат на нормалния ми живот. Мисля, че извадих късмет, когато я откриха, защото хирургът каза, че хернията е вече сериозна и скоро може да се заклещи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар