събота, 6 август 2011 г.

При хирурга

В България не е лесно да си намериш лекар. Пълно е с некадърници и, ако отидеш при случаен лекар, вероятността да уцелиш добър е нищожна. За това, когато имаш нещо по-сериозно от настинка, обикновено се впряга цялата рода, всички приятели се разпитват и така докато събереш достатъчно препоръки за някой лекар.
При мен, обаче, този механизъм не сработи. Нямам познати или роднини, които да са били оперирани от коремен хирург. Така че, без значение дали ми харесва или не, трябваше да прибегна до форумите. В bg-mamma има информация за всичко, а и google помага доста. Вече съм търсил "добър ..." или "препоръчайте ..." за неща от шофьорски курсове и сервизи до ендокринолози.
Вече не си спомням кои бяха всичките варианти, които намерих. Имаше доктори от ИСУЛ, Александровка и Пирогов. Аз търсих доктор, който работи в частна клиника. Те обикновено имам ясно и точно работно време. В държавните болници никога не знаеш колко време ще трябва да чакаш и колко ще изпуснеш от работния си ден.
Аз отидох на преглед в болница Вита при д-р Росен Тушев. Накара ме да легна и да се изкашлям. Без капка съмнение ми каза, че имам херния отдясно. После провери и от другата страна. Две от две :-).

Няма коментари:

Публикуване на коментар