събота, 6 август 2011 г.

Преди операцията 2

Не успях да се уредя с операция в частна клиника. Исках да приключа колкото се може по-бързо с цялата история и за това попитах кога е най-ранната свободна дата. Във Вита всичко беше пълно за месеци напред. Така че оставаше Пирогов и то след месец и нещо.

За операцията на херния има едно хубаво нещо. Изглежда е станала рутинна за докторите. Аз разпитах подробно и се оказа, че докторът ми прави годишно по 50-60 такива операции. Имах малко притеснения първоначално, защото операцията се прави докато те гледат само на екран. Няма перспектива. Но очевидно и с това се свиква.

В деня на операцията се явих пред един кабинет, от където ме пратиха на изследвания. ПКК, рентген на бял дроб и сърце, ЕКК и накрая преглед при доктор по вътрешни болести. Настаниха ме в стая с едни готини чичовци и зачаках да ме извикат за операцията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар